Klachtenformulier
Dit formulier is er voor iedereen die een formele klacht wil indienen bij/tegen BORO*ATELIER. In ons klachtenmanagement beleid is te lezen hoe wij deze klacht zullen afhandelen. De persoon die de klacht indient noemen we “de klager”.
Gegevens in te vullen door de klager:
Gegevens klager |
|
Voor- en achternaam: |
|
Adres: |
|
Telefoon: |
|
Email: |
De omschrijving van de klacht: |
Datum:
Plaats:
Handtekening van de klager:
Wijze van indienen klacht
De klager vult het klachtenformulier in en stuurt deze naar info@boroatelier.nl of levert deze af op ons vestiging-/ postadres op Ferdinand Huyckstraat 24 – 26, 1061 HW Amsterdam.
Gegevens in te vullen door BORO*ATELIER
De klacht is ontvangen door:
De klacht is ontvangen door |
|
Voor- en achternaam: |
|
Functie: |
|
Telefoon: |
|
Email: |
De klacht is behandeld door:
Persoon 1: |
|
Voor- en achternaam: |
|
Functie: |
|
Telefoon: |
|
Email: |
Persoon 2 (optioneel): |
|
Voor- en achternaam: |
|
Functie: |
|
Telefoon: |
|
Email: |
Omschrijving van de procedure na ontvangst van de klacht en registratie van alle communicatie met de klager. |
Datum:
Plaats:
Handtekening van de behandelaar van de klacht: